FAQ

Hier vindt u de antwoorden op onze meest gestelde vragen. Als het antwoord dat u zoekt niet beschikbaar is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, ons team helpt u graag verder.

Problemen met mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is geplaatst?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren of de inhoud aan te passen. Om een snelle levering te garanderen, worden orders snel verpakt en zijn wijzigingen kort na het plaatsen van de order niet meer op tijd te verwerken.


Uiteraard kun je het pakket na ontvangst retourneren en je geld terugkrijgen. Het retourneren van online bestellingen in een van onze winkels is niet mogelijk. Voor orders buiten de Benelux is de verzendtijd langer en daarom wellicht mogelijk om te annuleren. Stuur ons een mailtje via webshop@anna-nina.nl en vraag naar de mogelijkheden.


Ik heb een defect/ verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Neem in het geval van een beschadigd of defect artikel direct contact met ons op via webshop@anna-nina.nl en stuur een foto van het artikel en het order nummer mee. Wij sturen dan een retourlabel, waarmee je de bestelling op onze kosten aan ons kunt retourneren. We zullen proberen om het artikel te repareren of wij maken een terugbetaling in orde.


Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?
Als een bestelling incompleet is geleverd, kan het zijn dat er een deellevering heeft plaatsgevonden. Bekijk de pakbon waarop vermeld staat of de bestelling gedeeltelijk is geleverd.

Een deellevering kan gebeuren wanneer een artikel momenteel uitverkocht is, maar nog wel te koop was. Mocht dit het geval zijn, dan ontvang je een e-mail waarin je wordt geïnformeerd over de status van de bestelling, of het product volgt op een later tijdstip of je krijgt je geld terug.

Als je een artikel als pre-order hebt besteld, samen met artikelen die al op voorraad waren, worden deze later geleverd. Op de productpagina van het artikel wordt aangegeven wanneer het artikel wordt verzonden.


Ik heb problemen bij het uitchecken, wat moet ik doen?
Als er problemen zijn bij het afronden van de bestelling of het voltooien van de betaling, raden we aan de browser te sluiten en opnieuw te starten.

Het kan ook zijn dat je de bestelling niet kunt afronden omdat iemand anders zojuist het laatste artikel heeft besteld. Als de browser lange tijd open is geweest, kun je proberen de pagina te vernieuwen om te controleren of het item nog steeds beschikbaar is.

Als je nog steeds problemen hebt met het voltooien van je bestelling, neem dan contact met ons op via webshop@anna-nina.nl.

Er is iets misgegaan tijdens het plaatsen van mijn bestelling, hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als de bestelling in rekening is gebracht, maar je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, raden we je aan contact met ons op te nemen via de mail, webshop@anna-nina.nl.


Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in je spamfolder is terechtgekomen of dat er een onjuist e-mailadres is ingevoerd.

Is het mogelijk om mijn bestelling cadeau te laten inpakken?

Helaas is het momenteel niet mogelijk om je bestelling als cadeau in te laten pakken. Wel kun je een giftnote aan jouw pakket toevoegen. Hier kunnen wij een persoonlijke tekst op zetten. Selecteer 'giftnote' bij het plaatsen van een product in je winkelmandje.

Betalingen, kortingen en cadeaukaarten

Wat zijn de verschillende betaalmethoden?

De verschillende betaalmethoden die wij aanbieden zijn iDeal, Visa, Mastercard, Klarna, Klarna Slice in 3 and PayPal.

Hoe werkt betalen met Klarna?
Als je Klarna als betaalmethode kiest, betaal je pas als je de bestelling hebt ontvangen.

Binnen enkele dagen na ontvangst van je bestelling, ontvang je een e-mail van Klarna met de betalingsgegevens. Je hebt dan 28 dagen de tijd om de factuur met Klarna te betalen. Indien je geen e-mail hebt ontvangen, neem rechtstreeks contact op met Klarna, aangezien de betaling niet meer via ons verloopt.


Let op: wanneer je een pre-order product bestelt dat nog moet worden geproduceerd, moet je jouw betaling voltooien voordat je de bestelling ontvangt.

Hoe werkt betalen met Klarna Slice-it?

Als je deze methode kiest, wordt het orderbedrag in 3 gelijke delen verdeeld. Je geeft Klarna toestemming om 3 automatische incassobetalingen te autoriseren, elk met een tussenperiode van 30 dagen. De eerste betaling is verschuldigd op de dag van de bestelling. Deze betaalmethode is rentevrij.


Waarom kan ik niet betalen met Klarna?
Zodra je Klarna als betaalmethode kiest, wordt er een controle uitgevoerd. Deze controle bestaat uit drie onderdelen: betalingsgeschiedenis bij Klarna, het bedrag en in sommige gevallen externe informatie verstrekt door een kredietinstelling. Deze combinatie van factoren zal bepalen of de aankoop al dan niet kan worden goedgekeurd.

Als het systeem je niet toestaat om met Klarna te betalen, kun je je bestelling afronden met een andere betaalmethode.

Kan ik een factuur voor mijn bestelling ontvangen? 
Als je een handelsfactuur nodig hebt voor je bestelling, stuur dan een e-mail met je bestelnummer naar webshop@anna-nina.nl. Wij kunnen dan een factuur sturen.


Wanneer de prijs van een artikel dat ik heb gekocht verandert, kan ik dan een terugbetaling aanvragen?

We hebben af en toe een korting/ actie, die wordt beïnvloed door onze voorraad, trends en vraag & aanbod. Helaas is het in deze gevallen niet mogelijk om het prijsverschil als restitutie te ontvangen.


Kan ik ook online een cadeaubon bestellen? 

Wij bieden in onze webshop en winkels een giftcard aan welke zowel online als in onze winkels te besteden is. Deze kaart ontvang je thuis per post. Het perfecte cadeau! Ben je op zoek naar een last-minute cadeau? Bestel dan onze E-giftcard in de webshop. Deze online kaart mailen wij naar jou en kun je op die manier digitaal cadeau doen. Ook de E-giftcard zowel onze winkels als webshop te verzilveren.


Hoe kan ik de cadeaukaart online gebruiken?

Fysieke cadeaukaart:


Wanneer je de cadeaukaart online wilt gebruiken, kies je de betaaloptie 'cadeaukaart' tussen de betaalmethodes in de checkout. Je wordt dan doorgestuurd naar de cadeaukaart-kassa waar je bij het afrekenen het kaartnummer en de pincode in kunt vullen. Deze codes vind je op de voor- en/of achterkant van de cadeaukaart.


E-Giftcard:


De E-giftcard is te verzilveren in het daarvoor bestemde vakje in de checkout. Met de code in jouw e-mail wordt het totaalbedrag in jouw winkelmandje automatisch aangepast.


Als ik een bestelling plaats van buiten de EU, worden er extra kosten in rekening gebracht?

Als je buiten de EU woont en iets van onze website wilt bestellen, kunnen er invoerrechten en belastingen van toepassing zijn. Importkosten zijn niet inclusief en dienen betaald te worden door de ontvanger. Zo ook bij Britse klanten.

Levering

Wanneer ontvang ik mijn order als ik deze vandaag plaats?

Vanaf 07:00 uur worden alle bestellingen om de 2 uur verwerkt en elke middag worden pakketten opgehaald door de koerier om te worden verzonden. Dus als je je bestelling uiterlijk voor 16:00 uur plaatst, dan is het mogelijk dat je de bestelling de volgende dag in huis hebt.


Kan ik mijn adres nog wijzigen nadat ik mijn bestelling heb afgerond?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst, kun je helaas geen wijzigingen meer aanbrengen. Als je een onjuist adres hebt ingevoerd, moet je de bestelling annuleren en opnieuw plaatsen.
*Als je zojuist een typefout hebt gemaakt bij het invoeren van de straatnaam, wordt dit automatisch aangepast door de vervoerder wanneer je bestelling wordt verzonden.


Kan ik een datum en tijd selecteren waarop mijn bestelling moet worden afgeleverd?

Het is helaas niet mogelijk om bij het plaatsen van een bestelling een bezorgdatum en -tijd te kiezen. We verwerken en verzenden onze bestellingen altijd zo snel mogelijk, zodat je het snel in huis hebt!

Wat zijn de verzendmethoden?

Binnen Nederland versturen we onze bestellingen via DHL en naar België via BPost. Zendingen naar de rest van de wereld worden verzonden met DHL, GLS en FedEx.


Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, wat kan ik doen?

Als je je bestelling na de geschatte tijd niet hebt ontvangen, raden we je altijd aan om de tracking van je pakket te controleren.
Als het pakket is gemeld bij de koerier, maar nog niet is verzonden, zijn we nog steeds bezig je bestelling in te pakken en zo snel mogelijk te laten verzenden. Als je bestelling langer dan een paar dagen vastzit in de sorteerfase, vragen we je een e-mail te sturen naar webshop@anna-nina.nl met de bestelreferentie, zodat we de status van je bestelling kunnen controleren.
Als je pakket als bezorgd wordt vermeld, maar je hebt het niet ontvangen, kijk dan in je mailbox voor een bericht van de koerier.


Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben wanneer deze wordt bezorgd?

Indien je niet thuis bent tijdens de bezorging, kan het pakket in uw brievenbus worden bezorgd. Als het pakket te groot is, laat de koerier een briefje voor je achter, of het pakket bij de buren is afgeleverd of kan worden opgehaald bij een servicepunt.


Kan ik mijn pakket bij iemand anders laten bezorgen?
Dat kan natuurlijk, vul bij het afrekenen het adres van de ontvanger in als 'verzendadres' en zet je eigen gegevens onder 'factuuradres'. De trackinginformatie van het pakket wordt naar je verzonden, zodat je de bestelling kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling naar mijn werkadres laten verzenden?

Het is mogelijk om je pakket naar je werkadres te laten sturen, zorg er wel voor dat de bedrijfsnaam staat ingevuld bij je adresgegevens van de order. Het pakket kan niet worden afgeleverd als de bedrijfsnaam als 'voornaam' is ingevuld, dus zorg ervoor dat alle velden juist zijn ingevuld.

Ik heb een artikel besteld als pre-order, hoe werkt dit?

Pre-orders zijn collecties die vóór de beschikbaarheidsdatum online kunnen worden besteld. Zie de productbeschrijving voor meer informatie over de specifieke leverdatum.


Pre-orders kunnen zoals gebruikelijk binnen de periode van 60 dagen worden geretourneerd. Deze termijn gaat pas in als het product bij jou is afgeleverd.

Als je een combinatie van artikelen op voorraad en vooraf bestelde artikelen hebt gekocht, wordt een gedeeltelijke levering toegepast.

Retourneren & Terugbetalingen

Let op: Verzendkosten voor een retourzending worden niet door ons vergoed. Het retourneren van een pakket is op eigen risico en we raden je aan om een ​​bewijs van verzending te bewaren. 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Als je niet tevreden bent met de aankoop, vul dan het retourformulier in. Voeg het retourformulier en de pakbon toe aan het retourpakket, samen met de ongebruikte producten - in hun originele staat en verpakking.

Houd er rekening mee dat onze retourperiode voor artikelen die voor de volledige prijs zijn gekocht 30 dagen is, en voor alle artikelen die in de uitverkoop of promotie zijn gekocht, is de retourperiode 14 dagen. Retouren buiten deze periode kunnen geretourneerd worden aan de afzender of worden gecrediteerd via een cadeaubon.

Volg de onderstaande stappen om jouw bestelling te retourneren.

1. Vul het retourformulier in, mocht je geen retour formulier hebben, klik hier om een nieuw formulier te downloaden.

2. Pak de goederen samen met het retourformulier en de pakbon opnieuw in.
3. Stuur het pakket naar:
anna + nina Misi Fulfilment c/o Spectrumlaan 31 Bleiswijk, 2665 NM Nederland

Retourzendingen buiten de EU (ook het Verenigd Koninkrijk)

Om je pakket succesvol aan ons terug te sturen, bevestig je het aparte label met ons retouradres en de tekst 'THIS PACKAGE IS A RETURN' aan de buitenkant van je pakket. Zorg ervoor dat deze goed zichtbaar is voor het koeriersbedrijf. Houd er rekening mee dat je de verzendkosten zelf moet betalen.


Kan ik mijn bestelling retourneren naar een van jullie winkels?

Het is helaas niet mogelijk om een product te retourneren in een van onze winkels. We werken met een magazijn dat onze bestellingen verwerkt en artikelen moeten worden geretourneerd.


Wat gebeurt er als ik mijn pakket later dan 30 dagen terugstuur?

Probeer je pakket altijd binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. Als het je niet lukt en we je retourzending later ontvangen, wordt je gecrediteerd via een cadeaubon.


Is mijn retour pakketje goed ontvangen?

Retouren komen binnen in ons magazijn, waar ze vervolgens worden verwerkt. Zodra ze zijn verwerkt, zullen we de terugbetaling in orde maken. Binnen 2 weken na ontvangst van je pakket ontvang je een bevestiging dat je retour is verwerkt en dat je geld is teruggestort.


Is het mogelijk om mijn artikelen te ruilen in plaats van mijn geld terug te krijgen?

Helaas bieden wij niet de mogelijkheid om artikelen te ruilen. Als je een nieuw artikel wilt ontvangen, retourneer dan je ongewenste artikel voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling op www.anna-nina.nl.


Ik wil twee bestellingen retourneren, kan ik ze samen laten verzenden?

Je kunt natuurlijk altijd 2 bestellingen in één zending retourneren. Dit bespaart je niet alleen verzendkosten, maar het is ook nog eens beter voor het milieu. Wel is het belangrijk dat je de 2 aparte facturen van de bestellingen toevoegt, evenals 2 verschillende retourformulieren. Hoe duidelijker, hoe beter.


Kan ik sale artikelen retourneren?

Ja, de mogelijkheid om producten binnen 14 dagen te retourneren geldt voor alle producten, of ze nu in de aanbieding zijn of niet.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling voor het/de geretourneerde artikel(en)?

Binnen 14 dagen na ontvangst van een retour in ons magazijn ontvang je een e-mailbevestiging wanneer de terugbetaling is verwerkt. Na 5-10 dagen wordt deze terugbetaling teruggestort op je bankrekening, dit is het oorspronkelijke betalingstype waarmee de bestelling werd geplaatst. Let op: onze terugbetaling kan zichtbaar zijn op je bankrekening onder de naam 'Mollie'.

Never-Ending Collectie - Garantie & Beleid

Het verfijnde ontwerp van de Never-Ending sieraden collectie is een draagbare herinnering aan tijdloosheid. Houd er rekening mee dat een sieraad kwetsbaar is, we adviseren je voorzichtig om te gaan met jouw unieke Never-Ending Piece.  

  

Onze garantie is van toepassing op de volgende gevallen: 

• Als het in een mogelijke situatie (zoals een  ziekenhuisbezoek) verplicht is om je Never-Ending-item te verwijderen, kom dan terug en we zullen het opnieuw bevestigen in een van onze Anna + Nina-winkels. Open indien mogelijk de armband bij het verbindingsringetje, zodat we het opnieuw kunnen bevestigen zonder de schakel te beschadigen.   

• Als je jouw Never-Ending item bent kwijtgeraakt en weer terug hebt gevonden, breng het sieraad dan naar een van onze Anna + Nina-winkels en we checken graag of we het item opnieuw kunnen bevestigen.  

  

Onze garantie is niet van toepassing in de volgende gevallen: 

• In het geval jouw Never-Ending sieraad is gebroken. 

• Aangezien je Never-Ending Piece sieraad aanhoudend gedragen wordt, zullen er gebruikssporen ontstaan. Door het dragen kan het item uitrekken.  

• Het verlies van je Never-Ending sieraad valt niet onder onze garantie, aangezien het niet kan worden gecontroleerd op mogelijke fabricagefouten. We dienen het artikel te beoordelen om reparatie of compensatie aan te bieden. 

• Als je een verandering in de kleur (intensiteit) van jouw witgouden Never-Ending sieraad opmerkt, houd er dan rekening mee dat kleurveranderingen kunnen optreden als gevolg van een combinatie van: contact met chemicaliën in cosmetica, water, de ph-waarde van je huid en andere materialen.  

Nieuwsbrief

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Indien je geen interesse meer hebt in het ontvangen van onze nieuwsbrief, kunt je je uitschrijven door onderaan onze nieuwsbrief op 'uitschrijven van deze lijst' te klikken..
Er zijn enkele e-mails waarvoor je je niet kunt afmelden, b.v. orderbevestiging mails.
Als je merkt dat je ons mist en op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws, kun je je eenvoudig opnieuw abonneren op onze nieuwsbrief door op 'je voorkeuren bijwerken' te klikken of rechtsonder op onze startpagina.