Levering & Retouren

Verzending

Verzendkosten & Levertijden

Wij verzenden wereldwijd! Levertijd en kosten: 

Nederland

Standaard levering 1-3 werkdagen
Bestellingen onder de €100: €4.95 verzendkosten
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan €100 niet geldig i.c.m. andere acties)


België
Standaard Levering 2-5 werkdagen: €6.95
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan €100 (niet geldig i.c.m. andere acties)

Duitsland
Standaard Levering 2-5 werkdagen: €6.95

Luxemburg
Standaard Levering 2-7 werkdagen: €8.95
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan €100 (niet geldig i.c.m. andere acties)

Frankrijk
Standaard Levering 2-6 werkdagen: €9.95

Denemarken & Oostenrijk
Standaard Levering 2-8 werkdagen: €9.95

Verenigd Koninkrijk
Standaard Levering 5-10 werkdagen: €29.95
Let op: er kunnen extra belastingen en heffingen van toepassing zijn. Neem voor meer informatie contact op met uw lokale douaneautoriteiten

Italië, Spanje, Polen & Tsjechië
Standaard Levering 2-7 werkdagen: €14.95

Zweden & Slowakije
Standaard Levering 3-10 werkdagen: €17.95

Ierland, Portugal, Roemenië
Standaard Levering 3-10 werkdagen: €19.95

Finland, Griekenland & Zwitserland
Standaard Levering 3-7 werkdagen: €24.95

Rest van Europa
Standaard Levering 3-7 werkdagen: €34.95

Rest van de wereld
Standaard Levering 3-10 werkdagen: €45.95

Let op, voor elke pre-order of aangepast /graveerartikelen gelden andere levertijden, controleer de informatie op de productpagina voor meer details.

Custom Fees & Import Duties

Custom fees & Import duties

In certain instances, customs or import duties may be applied once your package arrives in the destination country. Any additional fees that may arise are the responsibility of the customer; Anna + Nina does not cover taxes and duties.

These charges are determined by the laws and customs regulations of the importing country and are unfortunately beyond our control. We are also unable to estimate these fees at the time of purchase, as they may vary.

We recommend contacting your local customs office for up-to-date information on any applicable fees, so you're not caught off guard.

UK orders

Additional taxes may be applied when shipping to the United Kingdom as a result of Brexit. Since 1 January 2021, VAT and customs regulations differ based on the value of items shipped to the UK. The threshold for this distinction is set at £135.

  • For goods valued at or below £135: Only UK VAT will apply, and there are no extra charges upon delivery.
  • For goods valued over £135: The goods will be subject to UK VAT along with an approximate 20% customs import fee.

Retourneren

Wat is het retourbeleid?

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met jouw aankoop, maar als je om welke reden dan ook niet tevreden bent, raadpleeg dan het retourbeleid hieronder:

Voor artikelen met de volledige prijs: je hebt 30 dagen vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen
om het product of de producten aan ons te retourneren. We garanderen een terugbetaling als het
product(en) in perfecte staat wordt geretourneerd, in de originele
verpakking.

Voor artikelen die met een promotie of in de uitverkoop zijn gekocht: heb je 14 dagen vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen om het product of de producten aan ons te retourneren. Wij garanderen een terugbetaling als het product/de producten in perfecte staat, in de originele verpakking, worden geretourneerd.

Voor op maat gemaakte artikelen: aangezien deze artikelen speciaal voor jou zijn gepersonaliseerd, is het niet mogelijk om op maat gemaakte artikelen te retourneren, dit geldt ook voor onze 'Custom Made' ringen, ' Never-Ending Collection', 'Carrie Necklace' en elk item dat is gegraveerd.

Hoe retour ik een item?

Vul het retourformulier in, indien nodig kun je een nieuw retourformulier downloaden klik hier.

Pak de goederen opnieuw samen met het retourformulier en de handelsfactuur. Stuur het pakket naar:

Anna + Nina
Misi Fulfilment c/o Anna + Nina
Spectrumlaan 31
2665NM Bleiswijk
Nederland

Goederen retourneren uit het Verenigd Koninkrijk?
Bevestig het aparte label met ons retouradres en de tekst 'THIS PACKAGE IS A RETURN' aan de buitenkant van je pakket - duidelijk zichtbaar voor het koeriersbedrijf.


Let op: u moet betalen om de goederen naar ons te verzenden en we raden u ten zeerste
aan om een ​​verzendbewijs te verkrijgen - als het product zoekraakt, is dit niet het geval onze verantwoordelijkheid.

Terugbetalingen kunnen alleen worden gedaan met de oorspronkelijke betaalmethode en worden 14 dagen na
ontvangst op uw rekening weergegeven. We nemen via e-mail contact met je op zodra we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt.

Kan ik een item ruilen?

Helaas bieden we geen ruilingen aan. Als je een nieuw artikel wilt kopen, stuur dan je ongewenste goederen naar ons terug voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling online op www.anna-nina.nl

Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd of defect is?

Als het artikel dat je hebt gekocht beschadigd/ defect is met een fabricagefout, neem dan direct contact met ons op via webshop@anna-nina.nl en stuur ons een foto. We zullen een reeds betaald retourlabel maken, het retourneren van het product naar het adres zoals hierboven vermeld is niet nodig.

Garantie

Wat is jouw garantie?

Wij adviseren onze klanten om alle artikelen binnen veertien dagen te controleren. Controleer de geleverde hoeveelheid en de kwaliteit van het artikel. Als er iets niet klopt, stuur dan een e-mail naar webshop@anna-nina.nl waarin je uitlegt wat het probleem is. In het geval dat je het product moet retourneren, zullen wij je voorzien van een retourlabel.


Let op, de garantie vervalt als het product een defect vertoont dat is veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, of als jij (of anderen) wijzigingen hebben aangebracht / geprobeerd hebben aan het product of het hebben gebruikt op een manier waarvoor het artikel niet bedoeld is. Na de periode van veertien dagen geven wij een garantie van twee maanden op de kwaliteit van onze Gold Plated en Zilveren producten en 12 maanden op 14K gouden producten. Als er binnen deze periode een probleem is met het product, stuur dan een e-mail naar webshop@anna-nina.nl. Wij zullen je een passende oplossing bieden.

1. Als het mogelijk is om het product te repareren, zullen wij het repareren.

2. Als het niet mogelijk is om het product te repareren, zullen we u een nieuw artikel bezorgen.

3. Als het niet mogelijk is om het product te repareren en we hebben het niet meer op voorraad, dan bieden we je een terugbetaling aan.


Woon je in Amsterdam, dan kun je binnen deze periode van twee maanden ook langskomen in ons Atelier en je artikel (waar mogelijk) laten repareren. We kunnen je alleen helpen als je je factuur meebrengt.


Als we het artikel repareren of vervangen, kan dit tot 14 werkdagen duren, tenzij anders gecommuniceerd.