Levering & Retouren

Verzendkosten

Wij verzenden wereldwijd! Levertijd en kosten:

Nederland
Standaard levering 1-3 werkdagen:
€3.50
Gratis verzending bij bestellingen van meer €75.00 (Niet geldig bij andere promoties)


België
Standaard levering 2-5 werkdagen: €4.95
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan €75.00 (Niet geldig bij andere promoties)

Duitsland
Standaard levering 2-7 werkdagen: €5.95
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan €75.00 (Niet geldig bij andere promoties)

Luxemburg
Standaard levering 3-10 werkdagen: €8.95
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan €75.00 (Niet geldig bij andere promoties)

Frankrijk, Denemarken & Oostenrijk
Standaard levering 3-10 werkdagen: €9.95

Verenigd Koninkrijk
Standaard levering 5-10 werkdagen: €14.95
Houd er rekening mee dat er mogelijk extra belastingen en heffingen van toepassing zijn. Neem voor meer informatie contact op met uw lokale douaneautoriteiten

Italië, Spanje, Polen & Tsjechië
Standaard levering 3-10 werkdagen: €14.95

Zweden & Slowakije
Standaard levering 3-10 werkdagen: €17.95

Ierland, Portugal, Roemenië
Standaard levering 3-10 werkdagen: €19.95

Finland, Griekenland & Zwitserland
Standaard levering 3-10 werkdagen: €24.95

Rest van Europa
Standaard levering 3-10 werkdagen: €34.95

Rest van de wereld
Standaard levering 5-12 werkdagen: €45.95

Houd er rekening mee dat voor elke pre-order of op maat gemaakte/graveerbare artikelen andere levertijden van toepassing zijn, controleer de informatie op de productpagina voor meer details.

Retouren

Als je een bestelling van ons hebt ontvangen, maar niet helemaal tevreden bent, heb je de mogelijkheid om de bestelling binnen 60 dagen na ontvangst te retourneren.

Alle items die zijn gekocht in de sale of met een promotie, hebben een retour periode van 14 dagen. Retouren buiten deze periode worden gecrediteerd via een cadeaubon.

Let op: We dekken de kosten van het retourneren van je bestelling niet, dus we raden je ten zeerste aan om je pakket met tracking te verzenden en een bewijs van verzending te bewaren. Als het product zoek raakt, is dit niet onze verantwoordelijkheid. 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?:
1.   Vul het retourformulier in, mocht je geen retour formulier hebben, klik hier om een nieuw formulier te downloaden.

2.  Verpak de goederen samen met het retourformulier en de pakbon.

3.   Stuur het pakket naar:

Anna + Nina
Misi Fulfillment c/o Anna + Nina
Spectrumlaan 31
2665NM
Bleiswijk
Nederland



Goederen retourneren vanuit het Verenigd Koninkrijk?
Bevestig het aparte label met ons retouradres en de tekst DIT PACKAGE IS A RETURN' aan de buitenkant van je pakket - duidelijk zichtbaar voor het koeriersbedrijf. Houd er rekening mee dat u zelf de verzendkosten voor de retourzending dient te betalen.

Terugbetalingen kunnen alleen worden gedaan met de oorspronkelijke betaalmethode en worden 14 dagen na ontvangst op uw rekening weergegeven. We nemen via e-mail contact met je op zodra we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt.


Kan ik mijn bestelling ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om te ruilen. Als je een nieuw artikel wilt kopen, stuur dan je ongewenste goederen naar ons terug voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling online op webshop@anna-nina.nl

Beschadigd of defect item?
Als het door jou gekochte artikel beschadigd/defect is met een fabrieksfout, neem dan direct contact met ons op via webshop@anna-nina.nl en stuur ons een foto. Na overleg maken wij een pre-paid retourlabel voor je, retour sturen naar bovenstaand adres is niet nodig.

Garantie

Wij adviseren onze klanten om alle artikelen binnen veertien dagen na ontvangst van uw bestelling te controleren. Controleer de geleverde hoeveelheid en de kwaliteit van het ontvangen artikel. Als er iets niet klopt, stuur dan een e-mail naar webshop@anna-nina.nl om uit te leggen wat het probleem is. In het geval dat u het product moet retourneren, zullen wij u voorzien van een retourlabel.

Houd er rekening mee dat de garantie vervalt als het product een defect vertoont dat is veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, als u of anderen wijzigingen hebben aangebracht of geprobeerd hebben aan het product of het hebben gebruikt op een manier waarvoor het artikel niet bedoeld is.

Na de termijn van veertien dagen geven wij twee maanden garantie op de kwaliteit van het product. Mocht er binnen deze termijn een probleem zijn met het product stuur dan een e-mail naar webshop@anna-nina.nl. Wij zorgen voor een passende oplossing.
1. Als het mogelijk is om het product te repareren, zullen we het repareren.

2. Als het niet mogelijk is om het product te repareren, zullen we je een nieuw artikel bezorgen.

3. Als het niet mogelijk is om het product te repareren en we hebben het niet meer op voorraad, dan bieden we je een terugbetaling aan.

Als je in Amsterdam woont, kun je ook (binnen deze periode van twee maanden) langskomen in ons Atelier (adres hieronder) en je item laten repareren. Let op, we kunnen u alleen helpen als u uw factuur meeneemt, dus zorg ervoor dat u deze meeneemt.

Anna + Nina Atelier
Herengracht 369
1016 BB
Amsterdam
Nederland

Houd er rekening mee dat de garantie vervalt als het product een defect vertoont dat is veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, als u of anderen wijzigingen hebben aangebracht of geprobeerd hebben aan het product of het hebben gebruikt op een manier waarvoor het artikel niet bedoeld is.