Klantenservice

ANNA+NINA

Stores

Contact

Next Day Delivery: vóór 21:00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending binnen Nederland op bestellingen boven €50

EN|NL
0

Geen producten

Gratis verzending! Verzending
€ 0,00 Totaal

Afrekenen

×

Product successfully added to your shopping cart!

Aantal
Totaal

Er zijn 0 artikelen in uw winkelwagen. Er is 1 artikel in uw winkelwagen.

Totaal producten (incl. btw)
Totaal verzendkosten (incl. btw) Gratis verzending!
Totaal (incl. btw)
Ga door met winkelen Doorgaan naar betalen

Klantenservice

Bestellen

Als u het artikel hebt gevonden dat u wilt bestellen bij A N N A + N I N A klikt u op de knop 'toevoegen aan winkelwagen'. Vervolgens krijgt u een duidelijk overzicht van alle artikelen die u in uw winkelwagen heeft. U kunt ervoor kiezen om verder te gaan met winkelen of om uit te checken. Wilt u verder winkelen, dan kunt u uw winkelwagen altijd in de rechterbovenhoek terugvinden.

Als u gaat uitchecken dan krijgt u een overzicht van uw winkelwagen te zien. Hier kunt u alle producten in uw winkelwagen controleren en kunt u de aantallen veranderen.

Onder het overzicht vindt u een veld waar u een couponcode kunt invullen als u die heeft.

Volg dan onderstaande stappen:

  1. Account

    Als u al geregistreerd bent op onze website dan kunt u ervoor kiezen om in te loggen. Als u een nieuwe klant bent, vul dan alstublieft alle benodigde velden in. Vul daarna uw afleveradres in. Onder het adresveld kunt u kiezen of u hetzelfde adres als factuuradres wilt gebruiken of een ander adres. Als u een ander adres wilt gebruiken, vink dan het vakje aan en vul het factuuradres in. Nadat u het formulier correct heeft ingevuld klikt u op de knop 'bewaren' om door te gaan naar de tweede stap.

  2. Leveringswijze
    • Uw pakket wordt geleverd met koerier service via DHL. U kunt zien wat de kosten en de levertijd zijn onder verzenden.

    U kunt ervoor kiezen een bericht achter te laten als u speciale verzoeken heeft.

    Daarna kunt u kiezen of u uw bestelling verpakt in cadeaupapier wilt ontvangen. Dit kan heel handig zijn als u zojuist een cadeau voor iemand heeft gekocht. Houdt u er alstublieft rekening mee dat dit u €1 kost. (Als u meer dan één artikel wil laten inpakken kunt u dat aangeven in het bovenstaande veld voor speciale vragen. De prijs blijft €1).

    Als u alle opties heeft doorgenomen, lees dan zorgvuldig onze algemene voorwaarden en als u akkoord gaat, klik dan vink dan het vakje aan.

  3. Kies uw wijze van betaling

    U heeft drie betalingsmogelijkheden waaruit u kunt kiezen:

    • Ideal
    • Creditcard
    • Paypal

    Als wij de betaling hebben ontvangen ontvangt u een e-mail ter bevestiging dat uw betaling is geaccepteerd en een e-mail met de factuur waar u de details van uw bestelling kunt vinden.

    Zodra wij de bestelling aan u hebben verzonden ontvangt u een e-mail met een track & trace code, zodat u uw bestelling kunt volgen en het tijdstip van levering nagaan.

Betalen

  • Betalingsmogelijkheden

    ANNA + NINA biedt de volgende betalingsmogelijkheden:

    • Ideal
    • Creditcard (Visa, Mastercard & American Express)
    • PayPal
  • Informatie betalingsveiligheid ANNA+NINA

    Creditcardgegevens zoals creditcardnummer, vervaldatum, etc., worden automatisch overgedragen via een versleuteld en beveiligd systeem naar de betaalmeester zonder dat ANNA-NINA.nl of anderen toegang hebben tot deze gegevens. Zelfs in het geval van eventuele restitutie zijn volledige creditcardgegevens niet zichtbaar. Als je betaalt met Visa of Mastercard is er extra bescherming door speciale verificatiemethoden (Verified by Visa of Mastercard Secure Code).

Verzenden

  • Waar verzendt ANNA+NINA naar toe?

    We verzenden overal ter wereld.

  • Levertijden & kosten
    Nederland 1-2 werkdagen Bestellingen tot €50 euro €3,95
    Bestellingen hoger dan €50 Gratis bezorging
    België, Duitsland, Engeland 1-3 werkdagen Bestellingen tot €100 euro €6,95
    Bestellingen hoger dan €100 Gratis bezorging
    De rest van Europa 2-5 werkdagen Bestellingen tot €150 euro €12,95
    Bestellingen hoger dan €150 Gratis bezorging
    De rest van de wereld 2-7 werkdagen Bestellingen tot €250 euro €24,95
    Bestellingen hoger dan €250 Gratis bezorging

Retourneren en ruilen

We hopen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Als u dat om een of andere reden niet bent, dan heeft u 14 dagen de tijd om het product te retourneren gerekend vanaf de datum waarop u de bestelling heeft ontvangen. LET OP: KERSTCADEAUS MOGEN GERETOURNEERD WORDEN TOT 12 JANUARI 2018.

Retourneren

Verpak het artikel in de originele verpakking of in een andere, stevige kartonnen doos. Vul het retourformulier in en leg deze in de verpakking. Sluit de doos en plak deze zorgvuldig dicht.

U kunt het pakket met het retourformulier sturen aan:

Misi/Anna+Nina
Blauw-roodlaan 200-210
2718 SK Zoetermeer
Nederland

Houd er rekening mee dat de kosten en verantwoordelijkheid voor het retour zenden voor uw rekening zijn. We raden u aan om retourzendingen te voorzien van een track & trace code, omdat wij niet verantwoordelijk zijn als het pakket kwijtraakt.

Retourformulier

Klik hier om ons retourformulier te downloaden.

Terugbetaling ontvangen

Als uw retourzending is verwerkt ontvangt u een bevestiging per e-mail. Het bedrag zal binnen 14 dagen terugbetaald worden op de rekening van uw oorspronkelijke betalingsmethode. Houdt er rekening mee dat we het bedrag alleen kunnen terugbetalen op de rekening waar de oorspronkelijke betaling vandaan is gekomen.

Ruilen

Wij bieden helaas slechts terugbetaling aan. Wilt u een artikel ruilen dan raden we u aan om het ongewenste artikel retour te zenden en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het juiste artikel of de juiste maat die u wenst.

Garantie

Wij adviseren onze klanten om alle artikelen binnen zeven dagen te controleren. Controleert u het aantal en de kwaliteit van het artikel. Mocht er iets niet juist zijn stuur dan een e-mail naar webshop@anna-nina.nl onder vermelding van het probleem. Als het product terug gestuurd moet worden dan verstrekken wij u een retourlabel. De garantie is niet geldig als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik, als u of anderen veranderingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben geprobeerd, of als het artikel is gebruikt voor een doel waarvoor het niet is bestemd.

Na de veertiendaagse periode, geven we een garantie van twee maanden geven op de kwaliteit van het product. Als er tijdens deze periode een probleem is met het product, stuur dan een e-mail naar webshop@anna-nina.nl. We zullen u een passende oplossing bieden.

  1. Als het mogelijk is om het product te repareren, dan zullen we het repareren
  2. Als het niet mogelijk is om het product te repareren, dan zullen we u een nieuw artikel leveren
  3. Als het niet mogelijk is om het product te repareren en we hebben het niet meer op voorraad dan zullen we u terugbetaling aanbieden.

Als u in Amsterdam woont dan kunt u ook tijdens deze periode van twee maanden ons Atelier bezoeken en uw artikel laten repareren. We kunnen u alleen helpen als u uw factuur meeneemt, dus zorgt u ervoor dat u deze bij u heeft.

ANNA+NINA Atelier
Reguliersgracht 85
1017 LN Amsterdam
Nederland

Houdt u er nogmaals rekening mee dat de garantie niet geldig is als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik, als u of anderen veranderingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben geprobeerd, of als het artikel is gebruikt voor een doel waarvoor het niet is bestemd.

Verzorg instructies

Onze sieraden bestaan uit verschillende kostbare materialen, die onderhouden moeten worden, zodat u lang van mooie sieraden kunt blijven genieten. Daarom hebben we een paar tips en trucs voor u om u te helpen uw sieraden mooi te houden!

Verguld
Om voor de zilveren vergulde sieraden kleur te behouden moet u deze afdoen voor het douchen of zwemmen. Vermijd ook het gebruik van parfum en andere oliën en lotions op de sieraden. Deze producten kunnen namelijk eventueel de gouden toplaag van de sieraden beschadigen.

Zilver
Als u uw zilveren sieraden een tijdje niet heeft gedragen dan kan het zijn dat de kleur iets donkerder is geworden, maar maak u geen zorgen! Gebruik wat Silvo en een droge doek en uw sieraden zullen er weer als nieuw uitzien.

Messing
Messing kan soms donkerder van kleur worden als u het langere tijd heeft gedragen, maar ook dit materiaal kan eenvoudig worden schoongemaakt met Brasso en een droge doek.

Al onze sieraden moeten met zorg en geduld worden behandeld om mooi te blijven. Naast deze tips hebben we nog een truc die uw leven wat gemakkelijker kan maken: probeer uw oorringen van achteren naar voren in te brengen, op die manier ziet u uzelf in de spiegel en het maakt het gemakkelijker om ze dicht te doen.

Product niet op voorraad

Wij raden u aan om gebruik te maken van de e-mail voorraad notificatie, om automatisch te worden geïnformeerd zodra het artikel weer verkrijgbaar is. Waarschijnlijk zijn veel anderen ook ingeschreven voor informatie over hetzelfde artikel, dus we raden u aan om snel actie te ondernemen als u een e-mail ontvangt, waarin u wordt geïnformeerd dat het product weer verkrijgbaar is.

ALGEMENE VOORWAARDEN

ANNA + NINA BV is geregistreerd bij de kamer van Koophandel te Amsterdam met nummer: 58057897.

BTW-nummer: NL852854298B01
E-mail: webshop@anna-nina.nl
Phone: + 31 (0) 20 26 15 213

ANNA+NINA hoofdkantoor
(Alleen op afspraak)
Singel 326a
1016 AE Amsterdam
Nederland

Artikel 1. | Algemeen

1.1 De Algemene Voorwaarden van ANNA+NINA zijn van toepassing op alle aanbiedingen, producten, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van ANNA+NINA. Wanneer u een artikel bestelt, ga je akkoord met deze voorwaarden. Lees deze dus zorgvuldig door voordat u een bestelling plaatst. Als je vragen hebt over deze voorwaarden, neem dan contact op met ANNA+NINA via webshop@anna-nina.nl.

Artikel 2. | Overeenkomst en Bestelling

2.1 De overeenkomst is bindend op het moment dat u een bestelling plaatst. ANNA+NINA verwerkt de bestelling nadat de betaling is ontvangen. Tot dat moment is ANNA+NINA de enige eigenaar van de producten.

2.2 Zodra je bestelling is verwerkt, ontvangt uw per e-mail een bevestiging dat de betaling is geaccepteerd en een e-mailbericht met de factuur en de details van je bestelling.

2.3 Afbeeldingen en specificaties zijn ter indicatie. Alle producten zijn handgemaakt en kunnen dus iets afwijken. Als een product niet aan u verwachtingen voldoet, kunt u het retourneren (zie artikel 6), maar het kan niet een aanleiding vormen om een claim in te dienen.

Artikel 3. | Betaling en Betaalmethoden

3.1 Bij ANNA+NINA kunt u kiezen uit drie beveiligde betaalmethoden: Ideal, Paypal en Creditcard.

3.2 Als ANNA+NINA per ongeluk een verkeerde prijs heeft vermeld op de website – en het gaat duidelijk om een vergissing – hebben we het recht om dat aan te passen. Ook als je dat artikel al hebt besteld.

3.3 Alle productprijzen op anna-nina.nl zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten.

3.4 Creditcardgegevens zoals creditcardnummer, vervaldatum, etc., worden automatisch overgedragen via een versleuteld en beveiligd systeem naar de betaalmeester zonder dat ANNA-NINA.nl of anderen toegang hebben tot deze gegevens. Zelfs in het geval van eventuele restitutie zijn volledige creditcardgegevens niet zichtbaar. Als je betaalt met Visa of Mastercard is er extra bescherming door speciale verificatiemethoden (Verified by Visa of Mastercard Secure Code).

Artikel 5. | Verzendkosten en levertijd

Nederland 1-2 werkdagen Bestellingen tot €50 euro €3,95
Bestellingen hoger dan €50 Gratis bezorging
België, Duitsland, Engeland 1-3 werkdagen Bestellingen tot €100 euro €6,95
Bestellingen hoger dan €100 Gratis bezorging
De rest van Europa 2-5 werkdagen Bestellingen tot €150 euro €12,95
Bestellingen hoger dan €150 Gratis bezorging
De rest van de wereld 2-7 werkdagen Bestellingen tot €250 euro €24,95
Bestellingen hoger dan €250 Gratis bezorging

Artikel 4. | Levering

4.1 ANNA+NINA heeft twee leveringsmethoden:

  • Ophalen bij de ANNA+NINA winkel aan de Kloveniersburgwal 44 in Amsterdam (Nederland).
  • Met de koeriersdienst DHL.

4.2 Als je per ongeluk een verkeerd afleveradres hebt opgegeven, de verkeerde leveringsoptie hebt gekozen of niet thuis was toen DHL het pakket kwam afleveren – en daarom extra kosten van toepassing zijn – brengt ANNA+NINA deze extra kosten bij u in rekening.

4.3 ANNA+NINA verzendt de bestelling zo snel mogelijk na betaling van de overeenkomst. ANNA+NINA streeft er altijd naar dat je je bestelling binnen de verwachte levertijd ontvangt. Als dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk is (een artikel is tijdelijk niet op voorraad of de koeriersdienst staakt) laten wij dat u onmiddellijk weten.

4.4 Tot en met het moment van levering draagt ANNA+NINA de verantwoordelijkheid voor de bestelling. Na levering wordt de verantwoordelijkheid overgedragen aan u.

4.5 Houd er rekening mee dat de in artikel 5 genoemde levertijden, de verwachte levertijden zijn. In het geval dat een product niet binnen de verwachte periode wordt geleverd, is het niet mogelijk een claim in te dienen. ANNA+NINA zal echter altijd alles in het werk stellen om te zorgen dat uw bestelling op tijd aankomt.

Artikel 5. | Zichttermijn

5.1 ANNA+NINA streeft ernaar alle klanten blij te maken met hun aankoop. Toch raden wij u aan de kwaliteit en het aantal producten binnen veertien werkdagen te controleren. Als er iets niet in orde is, stuur dan een e-mailbericht naar webshop@anna-nina.nl. Dan sturen wij u een retouretiket.

Artikel 6. | Retourneren & Omruilen

6.1 We hopen natuurlijk dat je blij bent met je aankoop. Als dat niet het geval is, heeft u vanaf de datum waarop u uw bestelling heeft ontvangen, veertien dagen de tijd om het product terug te sturen.

6.2 Het retourformulier moet altijd in de doos worden meegestuurd.

6.3 U kunt het pakket samen met het retourformulier terugsturen naar:

  • Misi/Anna+Nina
    Blauw-roodlaan 200-210
    2718 SK Zoetermeer
    The Netherlands

6.4 De kosten en de verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor uw rekening.

6.5 Indien goederen gebruikt, versleten, beschadigd of incompleet zijn, hebben we het recht de geretourneerde artikelen te weigeren.

6.6 Restitutie vindt plaats binnen 14 werkdagen na ontvangst en controle.

6.7 ANNA+NINA kan de teruggaaf alleen overmaken naar de rekening waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan.

Artikel 7. | Garantie

7.1 7.1 Na de zichttermijn van veertien dagen (artikel 5.1) geeft ANNA+NINA twee maanden garantie op de kwaliteit van het product. Als u niet tevreden bent met de kwaliteit van het product, stuur dan een e-mail naar webshop@anna-nina.nl. Dan sturen we u een retouretiket.

7.2 ANNA+NINA zal u een passend alternatief voorstellen, maar ANNA+NINA besluit welke van de volgende opties wordt gekozen.

  • Reparatie
  • Vervanging
  • Restitutie

7.3 In het geval van restitutie, vindt terugbetaling (inclusief verzendkosten) plaats binnen 14 werkdagen na ontvangst en controle.

7.4 Als we het artikel repareren of vervangen, kan dat tot 14 werkdagen duren.

7.5 De garantie vervalt als het product gebreken heeft die zijn veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, of als jij of anderen wijzigingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben geprobeerd, of als het op een manier is gebruikt waarvoor het artikel niet bedoeld is.

Artikel 8. | Copyright

8.1 8.1 Alle foto's en afbeeldingen die worden gebruikt door ANNA+NINA zijn auteursrechtelijk beschermd. Zonder schriftelijke toestemming van ANNA+NINA mogen foto's en afbeeldingen niet worden gereproduceerd en in het openbaar worden gebruikt.

Artikel 9. | Geschillen

9.1 Alle rechtsverhoudingen worden uitsluitend beheerst door het Nederlands recht.

9.2 Heeft u een opmerking of een tip? Stuur een e-mail naar webshop@anna-nina.nl, dan nemen wij contact met u op.

Je kunt onze Algemene Voorwaarden hier downloaden.

Deze Algemene Voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt en van kracht geworden op 07-03-2017.


×

DON'T READ THE NEXT LINE!

Oh you rebel, you. We like you. We think you'll like us too. Add your e-mail below and we'll send you all sorts of nice stuff.